دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم؛

پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا آغاز شد

پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به حمایت های اعتباری و چشمگیر دولت در اجرای پروژه های محرومیت زدایی اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی و نگاه دولت مردمی به مناطق محروم،  پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا آغاز شد.

وی افزود: دولت سیزدهم با شعار محرومیت زدایی بر روی کار آمده است و تا امروز در بخش محرومیت زدایی، پروژه های آبرسانی در روستاهای شهرستان کرخه، شادگان، آبادان و اندیکا با جدیدت آغاز شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به تامین آب پایدار در روستاهای هدف گفت: با اجرای پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی ع و با همکاری سپاه ،در روستاهای هدف برای همیشه مشکل آب شرب این روستاها برطرف می شود .
 
کرمی نژاد به تامین اعتبار پروژه ها اشاره کرد و گفت: در پروژه های محرومیت زدایی مشکل نقدینگی  و اعتبار وجود ندارد و این پروژه ها با سرعت اجرایی می شوند.
 
وی تصریح کرد: روند اجرایی این پروژه ها دو ساله است و ما تلاش خواهیم کرد تامین آب روستاها در پروژه های محرومیت زدایی را زیر دو سال به اتمام برسانیم.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای اندیکا چهارمین پروژه ای است که با همکاری سپاه کلنگ زنی شده و اعتبار این پروژه 200 میلیارد تومان و بزرگترین پروژه آبرسانی است.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱) ۰۹:۳۲
http://www.abfakhz.ir/u/3wc
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید